maandag 16 mei 2011

Back to work

Vorige week ben ik al weer twee dagen aan het werk geweest na de terugkeer uit Amerika die zondag. Ik had van te voren besloten dat twee dagen om bij te komen wel genoeg was (anderen begonnen meteen al weer de volgende dag) en dat was het ook. Woensdag werd de rit naar Almere ingezet en begon de eerste werkdag van de week. Ik was inderdaad goed uitgerust en kon probleemloos weer aan de slag. Het team was druk bezig geweest en kon de komende anderhalve week redelijk vooruit. Ik begon daarom aan de voorbereiding voor onze volgende sprint, nadat ik uiteraard iedereen bij gepraat had over de vakantie. Vooral de video's van het basketbal deden het erg goed en dan met name die ene van de cheerleaders, hoe zou dat toch komen... Nu eens zien hoe de eerste volle week gaat bevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten