woensdag 11 mei 2011

Apres moederdag visite

Zoals vermeld was ik door de vakantie periode te laat voor Moederdag. Vandaar dat ik dinsdagmiddag een bezoekje aan mijn ouders bracht. Het was een mooie dag en dus zaten we gezellig in de tuin waar ik de vakantie aankopen overhandigde, een koelkast magneet en een fles Jack Daniels BBQ saus. Het was gezellig en ik toonde de vakantie foto's. Veel hoefde ik niet te vertellen want mijn ouders waren via het blog prima op de hoogte van onze vakantie avonturen.

We hadden het wel over hun aanstaande 50 jarig huwelijk, mijn zusje had al verteld dat we gingen lunchen en toen mij gevraagd werd waar dat zou worden antwoordde ik dat het bij de bokkedoorns was. Dit is een mooi gelegen twee sterren restaurant waar zij vele jaren geleden eens gedineerd hadden.Toen ik aan het eind van een gezellige middag vertrok keken zij ook heel erg uit naar deze lunch.

1 opmerking: