donderdag 21 oktober 2010

Vervoer naar Schiphol

Een van de dingen die geregeld moet worden voor de vakantie is de tocht naar Schiphol. Nu heeft een goede vriendin van mij beloofd om ons naar Schiphol te brengen dus ook dat stukje vakantie is geregeld. Mijn reisgenoot komt gewoon in de middag naar mij toe en dan pikt mijn vriendin ons op bij mij thuis om te zorgen dat we voor zeven uur 's avonds op Schiphol zijn. Door online in te checken geeft ons dat meer dan genoeg tijd dus weer een onderdeel van de vakantie afgetikt.Nu eens kijken of ze ons ook weer wil ophalen als we kwart voor zes 's ochtends weer op Schiphol staan!

2 opmerkingen:

  1. als ze dan dr nieuwe autootje heeft
    heb jij een probleem
    jij MET koffers erbij????
    zie al erg niet orginele
    maar humoristische oplossingen
    voor dat probleem voor me
    grijns

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, dank je voor de humoristische meedenkers ;-) Bovenstaande auto is echter de auto waar we mee naar Schiphol gaan.

    BeantwoordenVerwijderen