vrijdag 29 oktober 2010

Geen zin om te koken

Het was een drukke week de afgelopen week met veel reizen en veel uren maken. Ik had vandaag dan ook geen enkele zin om te koken en besloot wat te gaan halen. De keuze valt dan al heel snel op een favoriet als Suvarnaphum (zou het feit ook meespelen dat ik daar een Foursquare check in kon scoren). Wat de reden ook mocht zijn ik spoedde mij niet rechtstreeks naar huis maar nam een kleine omweg en betrad mijn favoriete restaurant in Amsterdam west. Eigenaresse Mem was weer eens zelf in de zaak (kennelijk kon ze haar kleinzoon deze keer loslaten zodat haar dochter ook eens van haar kind kon genieten) en begroette mij vriendelijk. Ondanks dat ik de vorige keer ook voor de spicey beef salade had gekozen besloot ik dat ook deze keer weer te nemen. Het blijft mijn favoriete gerecht hier. Het smaakte weer even voortreffelijk als altijd en het deed met al likkebaardend vooruitkijken naar het voedsel dat ik binnenkort in Azië zou gaan verorberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten