donderdag 28 oktober 2010

De eerste gig van 2011

Al bijna een jaar ben ik bezig om samen met een vriendin een concert uit te zoeken om naar toe te gaan. De meeste concerten vallen echter af omdat ik ze te saai of zij ze te ruig vind. Zo was Airbourne niets voor haar en kon ik niet op de datum dat Simply Red zijn afscheidstournee viert. Eindelijk hebben we dan iets gevonden waar we beide naar toe willen, de eerste tour die Sade in meer dan vijftien jaar doet. Het hele mooie was dat zij jarig was dus ik kon haar met een leuk verjaardagscadeau verrassen.

Het is een luister concert en we hebben dus zitplaatsen in theater Ahoy in Rotterdam. Dat komt erg goed uit want de drukte van de arena (of het veld) is helemaal niets voor haar. Het is nog even wachten tot het 25 mei is maar ik kijk nu al uit naar het concert van een zangeres waar ik destijds een dusdanig grote fan was dat ik al haar cd's kocht en ik baal dat ik nooit naar een concert van haar ben geweest. Dat gaat over een half jaar dan eindelijk goed gemaakt worden.

1 opmerking:

  1. Uhh.....je zei toch dat je niet naar saaie concerten wilde?? Sade?????

    En volgens mij worden de Street Dogs de eerste "gig van 2011"!!

    BeantwoordenVerwijderen