zaterdag 2 oktober 2010

Alweer een nieuwe watermeter


Ik vond een brief van waternet in mijn brievenbus met de mededeling dat mijn watermeter vervangen ging worden. Dit is nu al de vierde in nog geen tien jaar en aangezien het voor de vierde maal voor de hele wijk ging gebeuren zegt dat iets over de kwaliteit van de spullen die waternet levert.

Het bedrijf heeft een goede manier om afspraken met bewoners te maken want in de brief stond vermeld wanneer de monteur langs zou komen. Wel was er een optie om de afspraak te verzetten als je niet kon maar overall een goede en strakke aanpak. Gelukkig kan ik ook van huis uit werken dus ik hoefde hier geen vrij voor te nemen. Alhoewel de afspraak tussen 10 en twaalf was arriveerde de monteur al om vijf over tien en kon ik vlot weer naar mijn werk vertrekken. Hulde aan de geleverde service en stiptheid van waternet. Nu alleen nog goede apparatuur installeren en het wordt nog wat met dat bedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten