zaterdag 28 oktober 2017

Verjaardag

Helaas stuk
Ook op zondag hoefde ik met niet al te druk te maken want ik had een feestje bij vrienden van ons in Zaandam. Ondanks het slechte weer maakte ik me niet al te druk want achterin de tuin was een zithoek met afdak en ze hadden een terrasverwarmer dus de temperatuur en de regen deerde me niet al te erg. Bij binnenkomst was er nog ruim plek in de tuin en al gauw zat ik daar met een drankje en een bord eten. Het was erg gezellig maar ik werd kennelijk vanuit Bangkok in de gaten gehouden want opeens kwam iemand mij een bord met somtam brengen met de mededeling dat mijn vriendin dat voor mij besteld had. Zoals zij trouwens ook een doggybag voor mij besteld had kwam ik bij vertrek achter want ik kreeg voor drie dagen aan eten mee.

Het was erg gezellig maar het begon toch wat fris te worden en dus kwam de terrasverwamer op tafel en werd aangesloten. Helaas bleek de koppeling niet meer in orde en het apparaat bleek gas te lekken dus die ging helaas niet aan. Wat later op de avond begon het mij dan ook te fris te worden en ik stapte een stuk vroeger op dan normaal waarbij ik de eerder genoemde doggybag van de gastvrouw in mijn handen gedrukt kreeg. Een erg gezellige middag en avond en volgend jaar doet de terrasbrander het weer en dan blijven we een stuk langer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten