zaterdag 21 oktober 2017

Griepprik

Niet aan mijn lijf
Ik kreeg een behoorlijk onverwachte brief van mijn huisarts in de brievenbus met een uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik. Ik ging er dan ook van uit dat je die boven je vijfenvijftigste toegediend krijgt.

Bij lezen bleek echter dat het pas boven de zestig ging plus mensen uit een speciale doelgroep waar ik echter allemaal niet in thuishoor. Uiteraard ga ik de prik niet halen want ik ben (bijna) nooit ziek en behoor niet in het rijtje thuis. Binnenkort even contact met mijn huisarts opnemen dat ik er ook de komende jaren geen gebruik van ga maken en om even na te vragen waarom ik op het uitnodigingslijstje stond want sinds mijn hernia operatie weet ik dat de logistiek en administratie in de medische wereld best wel ietsjes beter geregeld kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten