dinsdag 10 oktober 2017

Steakhouse am piepersloh

Mooie schotel
Het diner vond die acond plaats in een echte vreetschuur, steakhouse am piepersloh dus mijn verwachtingen waren niet echt hooggespannen. Bij binnenkomst werd dat echter meteen bijgesteld want de bediening was attent en vriendelijk en de plaatsen waren niet al te krap. Al gauw was iedereen voorzien van drank (bier, wijn, water en fris waren inbegrepen) en niemand kwam droog te staan want er werd snel en adequaat bijgevuld.

Dank denk je dat het eten gaat tegenvallen maar ook dat was prima in orde. Eerst een lekkere soep, daarna vrije toegang tot de saladbar en vervolgens werden de schalen met frites, groenten en veel vlees (het is tenslotte Duitsland) op tafel gezet. Er waren schnitzels (klein formaat gelukkig), spiesjes met rundvlees, varkenslapjes van de gril en kebab met heel veel knoflook. Uiteraard moest ik alles proberen en de winnaar voor mij was de kebab, erg lekker en erg veel knoflook. Ondanks het feit dat ik eigenlijk vol zat schepte ik nogmaals op want de schalen werden meteen bijgevuld als ze ook maar dreigden leeg te raken. Ik eindigde met een laatste kebab (wat waren ze lekker) voordat ik de maaltijd beëindigde met een espresso. Met een heel gevulde maag werd de bus richting hotel dan ook weer betreden en ik kan het steakhouse dan ook van harte aanbevelen als je lekker en veel wilt eten voor weinig en niet al te veel geeft om luxe en atmosfeer. Vier thumbs up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten