maandag 30 oktober 2017

Mike

Altijd goed
Afgelopen week was mijn goede vriend Mike met zijn vriendin in Nederland en we hadden afgesproken voor een drankje en een hapje. Zo arriveerde ik om half zeven in het elfde gebod waar zij al aanwezig waren met een vriend uit hun hometown St. P.aul. Het elfde bleek in de tussentijd verkocht te zijn aan Gollem en de aardig barkeeper voorzag mij van een Gollem blond en al snel werd daar een kaasplankje bijgezet. Het was allemaal heel gezellig en op mijn vraag wanneer de bruiloft was kreeg ik te horen in 2019 en of ik ook langs kwam. Meteen dus een ideetje voor de Amerika trip van dat jaar.

Daarna was het etenstijd en we belanden tenslotte bij Nam Kee want de Little Thai Prince bleek zoals altijd te vol te zitten en tot mijn tweede grote verrassing van de avond bleek Morita-Ya ook definitief gesloten te zijn. Nam Kee was echter niet al te druk en al gauw zaten we aan een prima maaltijd alhoewel we de oesters van Nam Kee aan ons voorbij lieten gaan. Na een wederom gezellige maaltijd gingen zij terug naar het elfde gebod maar ik moest de volgende dag weer werken dus ik nam afscheid van ze maar wie weet wordt het een bruiloftsvisite in 2019.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten