donderdag 5 oktober 2017

Het Parool

Amsterdams
Ik lees al jaren geen kranten meer, vroeger toen ik nog met de trein naar het werk reisde kocht ik elke ochtend trouw een Volkskrant voor in de trein maar daarna consumeerde ik mijn geschreven nieuwe via het internet en ik heb niet het idee dat ik iets mis.

(Bijna) alle kranten bieden momenteel echter een gratis proefabonnement van acht weken, zowel digitaal als op papier. Ik besloot om het ook eens te gaan proberen, uiteraard het Parool, en dan digitaal want als appartementsbezitter moet je wel de deur uit en naar je brievenbus lopen om de krant te halen en daar heb je niet altijd zin in. Ik heb me inmiddels ingeschreven en een link ontvangen plus meteen vier verkooptelefoontjes waarbij elk volgend telefoontje sorry zei en het gaat niet meer gebeuren. Van het weekend ga ik in ieder geval aan mijn eerste krant beginnen en als het bevalt gaat het een vast abonnement worden, we gaan het zien over acht weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten