dinsdag 3 oktober 2017

Flitser

De waarschuwer
Sinds de A6 (bijna) af is staat het beruchte zwarte flits busje van de politie weer klaar om boetes uit te delen. Vroeger was hij prima te spotten maar ondanks de diverse waarschuwingen die ik hoorde zag ik hem niet staan. Aangezien ik geen trek heb in boetes staat de cruise control netjes op de maximum snelheid maar ik was best wel geïrriteerd dat ik mijn vrienden niet meer zag. Gisteren kwam daar eindelijk verandering in want ik zag wat mensen voor mij fors op de rem trappen en dus keek ik goed om mij heen en jawel eindelijk spotte ik de stiekemerds. Zij hadden zich achter een nieuwe oprit verstopt zodat het busje niet meer te zien was maar alleen de camera aan de weg stond. Gezien de stiekeme opstelling en het feit dat ik niet constant langs de randen van de weg kan spieden blijft de cruise control gebruikt worden want boetes uit het hoge noorden blijven tenslotte zonde van het geld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten