zondag 1 oktober 2017

Nootjes

Een zak vol
Het was weer zo ver dat ik op mijn bonuskaart een gratis product van mijn vriend Albert aangeboden kreeg en als echte Nederlander laat je dat zeker niet liggen en helemaal niet als het nootjes zijn. In dit geval ging het om twee nieuwe smaken van Duyvis coated peanuts (ook wel bekend als borrelnootjes) in de smaken knoflook en rode pepers. Ik haalde, uiteraard, de rode peper variant op bij mijn volgende rondje boodschappen en dat weekend werd het zakje (gelukkig niet al te groot) soldaat gemaakt. Mijn conclusie: Niet onaardig maar de provencale blijft mijn persoonlijke favoriet. Mocht je wat nieuws willen proberen dan sla je de plank met de rode peper smaak zeker niet mis, de knoflook? Geen idee en aangezien ik niet van plan ben ze te kopen blijft dat waarschijnlijk zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten