zondag 22 oktober 2017

Post nl

Zo groot komen ze bij mij niet in de straat
Ik ben al jaren trouw gebruiker van de app van post.nl waarin je kunt zien hoe laat pakketjes voor jou bezorgd gaan worden. Dat alhoewel het logistieke proces niet altijd klopt met de voorspellingen van de app.

Toen ik bericht kreeg dat ik ook voor brieven op de hoogte gehouden kon worden dacht ik ach waarom niet. Voor brieven hoef je niet thuis te zijn maar het is best wel grappig om van te voren te weten wat er in je brievenbus ligt. Ik vroeg dan ook de code aan (die uiteraard per brief kwam) en na activeren was dat dan ook de eerste post die ik in de app zag. Nu kom ik er wel voor het eerst achter hoeveel post ik per jaar krijg en daar ben ik best wel benieuwd naar. Mijn verwachting is minder dan twee per maand maar de toekomst gaat het uitwijzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten