donderdag 19 oktober 2017

Jopenkerk

Haar favoriet
Na de film was het nog vroeg en het was heel erg mooi weer dus we streken nog even neer op het terras van de Jopenkerk. Het was best wel druk maar de bediening was vlot en attent en moest mij helaas teleurstellen toen ik een van de laatste restjes bieren wilde bestellen maar ik switchte gewoon naar een van de reguliere bieren (malle Babbe voor mij en Adriaan voor haar).

Een van de voordelen van de Jopen kerk is dat je je snacks per stuk kunt bestellen dus ik bestelde vier bitterballen voor mij en vier kaasstengels voor haar die kort na onze biertjes arriveerden. Bij het bezorgen keek de ober wat somber en dat kwam door de voorspelling dat er erg snel een buitje zou losbarsten en dat bleek helaas te kloppen, Wij snelden dus naar binnen met ons bierviltje zodat we konden afrekenen en binnen was het druk, heel druk, door de regenbui van buiten. We rekenden dus snel af en vertrokken naar huis na een leuke avond met diner, film en drankje, altijd leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten