dinsdag 17 oktober 2017

De beren

Gezond
Tussen alle vakantie avonturen door was er uiteraard ook tijd voor leuke dingen hier en die bestonden uit een avondje film met diner. Plaats van handelen was eigenlijk vrij standaard Haarlem aan het worden en omdat we een vroege film hadden, hadden we ook een vroeg diner bij de Beren.

Het was dan ook erg stil bij binnenkomst en we werden bijna meteen van een drankje (cappuccino en muntthee) en de kaart voorzien. We hadden uiteraard geen grote trek dus de keuze viel op een kleine vissalade voor haar en voor mij de uitsmijter met alles. De crew was klein (drie personen) maar veel meer klanten waren er ook niet dus ons eten arriveerde erf vlot. Dit was de eerste keer dat ik een uitsmijter had bij de Beren en die was niet mis, erg lekker maar ook een ruime portie dus ik was absoluut niet bang dat ik trek zou krijgen tijdens de film in tegendeel zelfs. Wederom een prima ervaring bij de Beren en ik ben dan ook erg blij dat Shabu Shabu hier verdwenen is en vervangen is door een vestiging van de Beren groep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten