donderdag 12 oktober 2017

Hotelbar

Duister gebeuren
Na alle opwinding over mijn collega was het tijd om te ontspannen. Het oorspronkelijk plan was om de stad in te gaan maar met het slechte weer was de hotelbar een veel betere optie, ik kreeg dan ook al snel een bericht in de groepsapp waar ik, en de collega die naar het ziekenhuis was gegaan bleven.

Ik gaf aan gauw beneden te zijn maar dan wel alleen want mijn vriendin was best wel moe en wou op de kamer blijven. In de bar zat de groep al aan een tafeltje met drankjes en ik bestelde een biertje aan de bar en voegde me bij de groep. Bijna meteen kwamen de kaarten boven tafel want er moest uiteraard aan het ezelen begonnen worden. We hadden twee nieuwe deelnemers die al snel ingespeeld waren en al gauw werd de strijd ingezet. Het was een harde strijd maar uiteraard kon er maar een winnaar zijn en met veel buigingen nam ik het applaus na afloop in ontvangst en zocht onze kamer op want morgen ging de wekker weer vroeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten