woensdag 25 oktober 2017

Alleen

Het was niet al te druk
Afgelopen donderdag was ik weer op Schiphol en niet om op vakantie te gaan maar om mijn vriendin af te zetten. Ze ging namelijk voor een dikke drie weken naar Bangkok om een aantal massage cursussen te volgen. Ik parkeerde mijn auto dan ook met gemengde gevoelens bij Tulp 206 en we liepen samen naar de desk van EVA.

Het was lekker rustig en in no time was ze ingecheckt en had haar koffer afgegeven waarna we samen nog wat gingen drinken. We streken tenslotte bij Crossroads neer waar we een verse jus d'orange en een biertje bestelden. Na de consumpties gingen we terug richting vertrekhal waar we afscheid van elkaar namen. De afgelopen jaren was zij ook weggeweest met haar dochter maar toen ging het om maximaal twee weken, deze keer is het een stuk langer en dat is best wel even slikken want dat ben ik niet meer gewend. Gelukkig werd pal voor vertrek er nog even stevig gekookt dus de komende tijd hoef ik me niet echt zorgen te maken of ik wel genoeg eten in huis heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten