maandag 2 oktober 2017

Graceland

Plankje
Een adresje dat al een tijd op mijn lijst stond om met mijn vriendin te gaan eten was Graceland Bar-B-Q, een authentieke southern barbecue waar ik eerder met de boys had gegeten. Eindelijk kwam er het een keertje van en alhoewel het erg vroeg was (een uur of vijf) togen wij toch in de richting van het restaurant waar we inderdaad de eerste gasten waren. We namen plaats aan de bar met een drankje (Brand unfilterd voor mij en een witte wijn voor haar) vergezeld van een portie prima chicken wings.

Daarna was het tijd voor een tafeltje voor en de kaart waar onze keuze viel op de the smoking gun, spareribs en pulled pork met diverse side dishes erbij aangevuld met mac and cheese. na een tijdje arriveerde ons eten en dat was, net zoals destijds met de boys, prima de luxe. We slaagden er echter niet in om alles op te krijgen want het was best wel een grote hoeveelheid maar we deden ons best en lieten niet al te veel over. Een toetje ging er niet meer in dus na muntthee en dubbele espresso vroegen we om de rekening. Wederom een prima ervaring en voor de liefhebber van een goede slow cooked barbecue, een lekker biertje en een prima cocktail onder het genot van good old fashiond country & western komt Graceland met een warme aanbeveling van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten