zaterdag 9 september 2017

Wijn

Wijnvelden
Toen ik de afgelopen week naar de Albert Heijn liep voor de lunch vroeg ik een collega of ik wat voor haar mee kon nemen. Het antwoord was eerst nee maar toen volgde de vraag of ik even bij de wijn voor haar wilde kijken.

Wat bleek AH verkoopt een, volgens haar, uitstekende wijn voor een spotprijsje met als gevolg dat de wijn bijna altijd op was. Deze supermarkt bleek nog twee flessen en een volle doos te hebben staan van de Sarmentino chardonnay en toen ik dat doorgaf ging zij volle galop op weg. In deze korte tussentijd bleken er echter al drie flessen verdwenen te zijn. Bij mijn volgende bezoek nam ik dan ook zelf een fles mee die nu in de koelkast staat want ik ben wel heel erg benieuwd hoe deze gewilde wijn nu eigenlijk smaakt vooral omdat deze collega best wel wat verstand van wijn heeft..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten