maandag 11 september 2017

Van der Valk Breukelen

Altijd belangrijk, het brood
Zondag pikte ik mijn vriendin op in Helmond waar zij naar een boerenmarkt was geweest en reden we terug naar huis, Het was echter etenstijd geworden en we besloten onderweg wat te gaan eten waarbij de keuze op het restaurant van het van der Valk in Breukelen viel.

Het viel ons op dat de parkeerplaats erg vol was en dus stond er een kleine rij te wachten voor het restaurant. Gelukkig was er nog plek en al gauw zaten wij achter een bier (zij) en een witte wijn (ik) de kaart te bestuderen. De keuze viel op een bisque en een carpaccio vooraf en de oosterse salade en zeebaars als hoofdgerecht. Het brood arriveerde bij de drankjes en de gangen arriveerden in een prettig tempo. Niet te lang wachten en niet te snel achter elkaar, prima. Ik moest glimlachen toen bij de gerechten een mini kommetje met appelmoes en een kers geserveerd werd maar verder heeft het huidige van de Valk niets meer met het oude van der Valk te maken. Het personeel is vriendelijk en netjes, het eten is gewoon goed te noemen en de prijzen zijn erg vriendelijk. We hadden een prima maaltijd voor een prima prijs en ik kan de keten (dit is mijn tweede vestiging die ik bezocht heb) dan ook van harte aanbevelen. Gewoon doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten