woensdag 20 september 2017

St. Malo

Slibtong
Voor het diner had ik gekozen voor St. Malo, een fusion restaurant van de Belgische en Thaise keuken gelegen aan de promenade. Bij binnenkomst bleek het een mooi aangeklede zaak te zijn waar welk elke vierkante millimeter benut werd, de tafeltjes stonden dicht op elkaar.

Ik koos een halve fles pinot gris voor ons, ik moest tenslotte nog rijden en die werd met lekker brood op tafel gezet. Als amuse volgde een loempia nadat we beide voor het menu gekozen hadden. Haar invulling was mosselen (je bent tenslotte in België) en kabeljauw met st Jacobs schelpen, de mijne oesters en Noordzee tong. Alles smaakte overheerlijk, complimenten voor de chef. Omdat het een menu was, volgde er ook nog een dessert, zij haar geliefde dame blanche ik een chocolade ijstaartje. We hadden werkelijk heerlijk gegeten met vriendelijke en goede bediening en ook de prijs was prima voor deze kwaliteit. Ik kan St. Malo dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die in Oostende zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten