woensdag 27 september 2017

Cadeautjes

Veel keuze
Het was nu zo langzamerhand tijd voor souvenirs en als je Brugge zegt dan zeg je kant, chocolade en bier. Voor mijn moeder werd er een mooi kerstwerkje uitgezocht door mijn vriendin maar daarna werd het tijd voor de serieuze dingen. In een van de meer dan 70 chocoladeshops van Brugge werden bonbons voor mijn ouders, pindarotsjes voor mijn vriendin en een hond en een poes voor haar dochter ingeslagen.

Toen was het echter tijd voor mij en werd de flessenwinkel bezocht. We kochten een leuk draagtasje maar wat belangrijker was, was de inhoud. Ik vulde de zes vakken namelijk met zes mooie flessen, drie St. Feuliien, twee blond en een trippel en drie bieren die ik nog niet kende. Wat er verder ook mocht gebeuren, hiermee was ons bezoek aan Brugge in ieder geval een succes geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten