vrijdag 22 september 2017

Ontbijt

Lekker!
Na een prima nachtrust en een uitstekende douche kwamen we naar beneden voor het ontbijt. We hadden lekker uitgeslapen dus de grote drukte was al voorbij in de ontbijtzaal en we kregen een tafeltje voor twee toegewezen. Als eerste werd er koffie en thee gehaald en daarna ging ik eens speuren wat ik allemaal wou gaan eten.

Er was een kok die aan het eierstation stond en ik bestelde dan ook een omelet bij hem. Op de vraag wat ik er op wou was het antwoord, uiteraard, the works dus alles wat hij in huis had verdween erin. Ik scoorde er zalm en twee croissantjes bij en ging tevreden terug naar ons tafeltje waar Nok ook op speurtocht ging. Sap bleek hier zeker niet uit een pakje te komen want voor je ogen werden de sinaasappels tot sap vermalen dus ook de broodnodige vitamines werden naar binnen gegoten. Na de start volgden er nog wat kaasjes, rauwe ham, fruit en nog het e.e.a. en we gingen zeer voldaan van tafel, een vroege luch zou het vandaag zeker niet gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten