vrijdag 8 september 2017

Alweer post

Goede service
De postbode draait opeens overuren bij mij want alweer lag er post in de brievenbus en alweer ging het over auto's. Deze was echter een stuk minder onheilspellend dan die van eerder deze week.

Ik had namelijk mijn auto voor zijn beurt naar de garage gebracht en Toyota stuurt je dan een garantie en pechhulp pas toe die ruim een jaar geldig is (of tot x kilometer). Nu is dat best wel een goede service maar als je een leaseauto hebt en dus "gratis" pechhulp hebt is het niet zo interessant. Ik zocht netjes mijn kaartje van de vorige keer op om weg te gooien en zag dat inderdaad aantal kilometers en datum was aangepast maar de rubrieken extra garantie en hybride waren verdwenen. Niet belangrijk voor mijn lease auto maar het doet altijd wel denken als er onverwacht dingen verdwijnen of ben ik nu te achterdochtig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten