woensdag 13 september 2017

Parkeren

Hoera, hij is weg
Gisterenavond kon ik voor het eerst in lange tijd niet meer voor de deur parkeren maar moest ergens anders gaan staan. Gelukkig was de bouw van het nieuwe groene stroom knooppunt ook afgerond dus ik kon weer naar mijn beack-up plek waar altijd plaats is.

Voor het eerst in maanden reed ik daar dus heen en tot mijn grote vreugde was eindelijk het bord van greenwheels verwijderd. De auto stond er al jaren niet meer maar de gereserveerde parkeerplek was nooit opgeheven dus wederom een parkeerplaats minder in de omgeving. Maar kennelijk was er eindelijk ergens een ambtenaar wakker geworden en had iemand de opdracht gekregen om het bord te verwijderen. Ambtelijk molens malen kennelijk wel, maar de snelheid is niet al te hoog zo bewijst dit bord maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten