maandag 4 september 2017

Het gemaal

Wat anders voor de verandering
Zondag was het weer stukken beter dan we verwacht hadden en dus besloten we om mijn ouders te vragen of ze zin hadden om wat te gaan drinken. Day was absoluut niet aan dovemansoren gevraagd en zo zaten we om kwart over drie op het terras van het gemaal.

We hadden er al vaak geluncht maar dit was een dubbele eerste keer. Zowel borrelen als het terras waren nieuw voor ons maar beiden kregen het predicaat zeer geslaagd. Tafeltjes en stoelen waren net zo prettig als binnen en het zonnetje en het water waren top. Al gauw zaten we achter een rode wijn, een witte wijn, een weizen en een biertje naar de kaart met hapjes te kijken. Er was meer dan genoeg keuze en ik besloot deze keer wat te variëren en ban de kleine portie met snacks aangevuld met olijven (werkelijk top volgens mijn moeder) en een schaaltje nachos met kaas. Het laatste was uiteraard een plakkerige boel maar wel een lekkere plakkerige boel. Na nog een tweede drankje voor mij en mijn vriendin gingen we weer huiswaarts na een erg gezellige middag en iedereen gaf aan dat het diner vandaag wat later en wat kleiner zou zijn want er waren meer dan genoeg hapjes naar binnen gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten