vrijdag 15 september 2017

Werkherinneringen 36: Joe Jackson

Het stukje van vandaag komt voort uit het bezoek dat wij van de week aan de diëtiste brachten. Terwijl wij in de wachtkamer zaten met de klanken van Diana Krall op de achtergrond moest ik terugdenken aan hoe een mooi album van een favoriete artiest verpest kan worden.

Meer dan 25 jaar geleden volgde ik een maandenlange opleiding tot programmeur zoals dat toen nog heette. Dat was in Amersfoort in een gebouw van onze mainframe leverancier en de eerste dag bij binnenkomst bleek het album Big World van Joe Jackson op te staan, iets wat ik erg leuk vond. Alleen het album ging gedurende al die maanden nooit af, alleen in de cursuslokalen was het niet te horen maar verder overal in het gebouw. Nadat ik de cursus, met goed gevolg, afgelegd had heeft het heel wat jaren geduurd voor ik de cd zelf weer opzette want hij kwam mij de oren uit na maandenlang, dag in dag uit, genoten te hebben van Big World.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten