zaterdag 2 september 2017

Kapster

Wie kent het niet
Zaterdag hadden wij bij vrienden afgesproken maar mijn vriendin wilde eerst naar de kapster toe. Deze keer keek zij mij echter heel lief aan en gaf aan dat deze kapster in Maarssen zat en of wij niet via Maarssen naar onze vrienden konden gaan.

Indachtig de cartoon serie Liefde is besloot ik mij hier bij neer te leggen en zocht een goed boek uit, want waar Dennis en ik binnen 10 minuten samen klaar zijn bij Shirley is een damesbezoek aan de kapster gauw meer dan één uur werk. Eenmaal aangekomen nam zij plaats kreeg ik een kop koffie en zocht een plekje op met mijn (gelukkig goede) boek waardoor de tijd voorbij vloog. Na dik een uur was het zover en ik moet zeggen dat het de moeite waard was. Met een nog knapper vrouw aan mijn arm namen we afscheid van de kapster en vervolgende we onze reis naar onze vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten