zondag 10 september 2017

Invasie

Linksonder
Afgelopen vrijdag was het spanning en sensatie in de flat. Mijn bel ging maar er stond niemand buiten en niemand voor de deur dus ik ging onverrichte zake weer naar binnen. Even later ging hij weer en weer was er niks. In de keuken zag ik echter mensen over de galerij hollen die op agenten leken en het ook bleken te zijn. Er werd flink heen en weer gehold, er werd over muurtjes geklommen (zie de foto) en, bij geruchte,  was er  een huilend meisje cq. jonge vrouw op straat maar daar bleef het ook bij.

Even later werd het mysterie opgelost toen ik
een berichtje kreeg van een vriend dat de traumahelikopter onze kant was uitgestuurd omdat iemand ernstig onwel was geworden in onze flat. De helikopter bleek ook geland te zijn op het Ecuplein maar verder heb ik nog niets meegekregen over wat er met een van mijn buren is gebeurd, ik hoop in ieder geval dat het niet ernstig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten