dinsdag 5 september 2017

A10

Dit is hem
De afgelopen zes weken was een deel van de A10 afgesloten, eerste in de ene richting en daarna in de andere richting voor onderhoud. De eerste drie weken had ik er geen enkele last van, in tegendeel het verkeer ging zelfs een stuk vlotter maar de tweede set van drie weken was een stuk minder.

In de eerste twee weken had ik constant file op weg naar huis en in de derde week (einde schoolvakantie) zelfs heel veel file. Deze week was de weg weer vrijgegeven en ik hoopt heel erg dat de files daarmee weer zouden verdwijnen. Gelukkig was vanaf maandag inderdaad alles weer normaal en ik een stuk gelukkiger als ik na het werk naar huis reed. Na deze drie weken kan ik echter wel een stuk beter meevoelen met de mensen die dagelijks in de files staan maar ik hoop van harte dat het mij niet meer gaat gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten