woensdag 6 september 2017

Papa John's

The man
Toen ik thuis de brievenbus openmaakte vond ik, dacht ik, wederom een folder van de New York pizza in de bus maar het bleek dat concurrent Papa John's zich ook in Nederland gevestigd had.

De keten was van plan flink in Nederland te gaan uitpakken en dat betekende dat er vlak bij mij een vestiging was geopend, een van de eerste tien in Nederland. Nu heb ik op al mijn Amerika reizen nog nooit een Papa John's pizza gegeten en aangezien er bij een nieuwe opening voor ons Nederlanders uiteraard een aanbieding hoort te zijn wordt ik aardig in verleiding gebracht om een Papa John's pizza te laten bezorgen tussen 25 september en 15 oktober. Mocht ik overstag gaan dan lees je hier uiteraard wat mijn menig over de pizza's van Papa John is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten