dinsdag 12 september 2017

iPhone

10 jaar iPhone
Ik volgde gisteren het Apple event met iets meer aandacht dan normaal want in november wordt het tijd voor een nieuwe telefoon. En alhoewel de geruchten machine al lang drie nieuwe iPhone's had aangekondigd (de X, 8 en 8 plus) was ik wel benieuwd naar de definitieve specificaties en vooral de prijzen. Ik wist van te voren al dat de 8 plus het niet ging worden want die vind ik net een slag te groot, het zou dus de 8 of de X gaan worden.

Welnu na het event was de keuze snel gemaakt want met zijn prijs van €350 meer dan de 8 laat ik de X lekker in de winkel liggen en kies ik voor de 8. Nu nog uitzoeken waar ik het beste mijn abonnement kan afsluiten en waar ik het meeste terug kan krijgen voor mijn 6S, maar daar heb ik nog tot november voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten