donderdag 7 januari 2016

The Sarah Connor chronicles

Seizoen 1
Ik was vrij vlot door seizoen twee en drie van Arrow heen gegaan en het was dus weer tijd voor een nieuwe televisie serie. Alhoewel er alweer een nieuwe superhelden serie beschikbaar was besloot ik tot iets anders en dat was The Sarah Connor chronicles.

Deze serie speelt zich af na de tweede Terminator film en kende slechts twee seizoenen waarvan het eerste ook nog eens uit slechts negen episodes bestond.De combinatie van een follow up van twee films die ik allebei erg goed vond en een beperkt aantal aflevering was een winnende combinatie voor mij en ik besloot dan ook om de serie een kans te geven. Inmiddels ben ik drie episodes verder en het is best wel aardig, niet zo goed als Arrow, maar goed genoeg om verder te gaan. Maar ja nog maar zes afleveringen te gaan dus verwacht binnenkort een bericht over een andere tv serie en dat wordt weer een superhelden serie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten