zaterdag 30 januari 2016

Rositas

Het voorgerecht
Woensdagavond had ik een diner afspraak met twee oud collega's die ik een jaar lang niet meer gezien had. Plaats van handelen was Rositas in Almere stad en tijdstip was kwart over zes. Ik arriveerde samen met een van mijn twee ex-collega's vlak voor de start, nummer drie liet iets langer op zich wachten.

De sfeer zat er meteen goed in en het bijpraten duurde dusdanig lang dat we pas bij de derde keer dat er gevraagd werd wat we wilden eten klaar waren om wat te bestellen. We besloten tot het voorgerecht voor twee personen, dat probleemloos voor drie personen kon worden geserveerd in tegenstelling tot een Mexicaans restaurant in Amsterdam. Als hoofdgerechten werd er een mixed grill, gamba's en fajita's besteld en daarna was het weer tijd om verder te praten Het eten was lekker, niet overdreven goed maar lekker en de sfeer in het restaurant was prima. Na de maaltijd werden we niet weggekeken maar konden rustig verder praten. Het was een top avond die we afsloten met een cocktail, twee maal een mojito en voor mij een frozen marguerita, en tegen elf uur verlieten we pas het restaurant waarbij we een belofte aan elkaar maakten. De volgende afspraak zou geen jaar duren maar een stuk eerder zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten