donderdag 14 januari 2016

Ontbijt

Ontbijttafel
Na een goede nachtrust betraden wij de volgende dag de woonkamer waar onze gastvrouw al aanwezig was. Al gauw was het gezelschap compleet en werd een rijke ontbijttafel gedekt met eieren, lekker broodjes, ham, kaas, jam, smeer Old Amsterdam, verse jus d'orange en koffie Uiteraard at ik veel te veel (thuis is het koffie, water en fruit) maar het was wel erg lekker en erg gezellig.

Na een douche was het tijd om te vertrekken want deze middag zouden we met mijn ouders gaan lunchen en we moesten dus op tijd weg. Dat was wel een probleempje want de parkeerplaatsen beneden waren niet echt ruim te noemen en naast mijn auto was een busje gaan staan dat mijn deur behoorlijk blokkeerde. Gelukkig kon mijn vriendin zich noch naar binnen persen en na een korte instructie van mij hoe een automaat werkte liet ze de auto ver genoeg oprijden zodat ik alsnog kon instappen en we de reis naar Amsterdam konden beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten