woensdag 27 januari 2016

Feest

De feestlocatie
Zaterdag had ik een verjaardagsfeestje in Wezep en de locatie bleek een (illegale) thuiskroeg te zijn. Achterom via een pad naast een woonhuis vonden we een grote schuur waarvan het voorste deel een bar bevatte (absoluut geen barretje, het was een volledig uitgeruste bar) en het tweede gedeelte was een ruime kamer met grote schermen, een monitor verbonden met een iPad voor het spelen van eigen muziek, tafels, zitjes en zelfs een keuken.

Het werd een behoorlijk druk feestje met zo'n dertig man waarbij op een gegeven ogenblik alle mannen aan de bar hingen en alle vrouwen aan het dansen waren in de "huiskamer". Er aren allerlei hapjes en ook de drank vloeide rijkelijk (alhoewel ik na twee biertjes op water overschakelde want ik moest nog anderhalf uur terugrijden). De feestvreugde werd verder verhoogd toen de schalen met bittergarnituur naar binnen gedragen werden  Het was een erg gezellige avond en mijn eerste bezoek aan een zuipkeet was goed bevallen. Ik heb geen rekening gezien maar ik vermoed dat die stukken lager lag dan een normaal café.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten