woensdag 20 januari 2016

Nieuwjaarsreceptie

Een van de zussen met hapjes
De hartjes is de laatste tijd mijn nieuwe stamcafé geworden als opvolger van het elfde gebod. Ik vind het een gezellige tent met leuke muziek en de twee eigenaressen *Surinaamse zusters) laten iedereen zich erg welkom voelen. Toen ik dan ook uitgenodigd werd voor de late nieuwjaarsreceptie (wat laat op 17 januari) besloot ik uiteraard langs te gaan.

Hij zou van 17:00 tot 20:00 duren en tegen kwart over zes betraden wij dan ook een gezellig aangekleed café, dat redelijk vol zat maar nog een stukje voller werd.Er waren veel lekkere hapjes en de drank vloeide rijkelijk terwijl de muziek van motown via latin naar dance ging. Eigenlijk zou het feest tot acht uur duren maar de zussen hadden er zin in en trokken de eindtijd op naar negen uur. Helaas moest ik de volgende dag weer werken dus met veel dank aan de twee zussen voor een heerlijke avond namen we afscheid om huiswaarts te keren. Een avond die wederom bewees dat de hartjes niet voor niets mijn stamcafé is geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten