zondag 3 januari 2016

The force awakens

De nieuwe helden
Tweede kerstdag sloot ik mij aan bij mijn zusje en zwager om mee te doen met hun jaarlijkse kerstuitje, een film. De keuze was een makkie want de nieuwe star wars was onlangs in première gegaan.  Zo vertrokken wij dus naar de Pathé Arena want mijn zusje had kaartjes voor de 3D imax voorstelling geregeld.

Wij waren er het eerst en besloten tot een drankje in het Grolsch cine café maar al gauw kwamen de andere vier ook aanzetten en betraden wij de bioscoop. Waar ik de eerste trilogie top vond en de tweede minder was deze film weer uitstekend en de tijd vloog voorbij. Wat mij betreft een absolute aanrader en ook deel acht ga ik weer in de bioscoop zien, hopelijk komt die de volgende kerst al uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten