donderdag 28 januari 2016

Hennepkwekerij

Een plantje
Dinsdag vond ik een brief van Liander in de brievenbus en mijn eerste aanname was dat er onderhoud gepleegd ging worden en ik dus op een bepaald moment zonder stroom zou komen te zitten. Niets bleek minder waar want de brief ging over een ontmantelde hennepkwekerij ergens in mijn omgeving (uiteraard werd niet aangegeven op welk adres die kwekerij was gevonden). Uiteraard ging de brief in op het gevaar dat hennepkwekerijen konden betekenen en werd er uitgelegd aan welke punten je een potentiële hennepkwekerij kon ontdekken. Het geheel eindigde met een oproep om verdachte situaties te melden bij de politie voor rust en veiligheid voor je eigen leefomgeving. Mijn cynische ik vraagt zich dan meteen af hoeveel schade Liander lijdt door hennepkwekerijen want ik zie ze toch niet echt als een filantropische hart voor de buurt bedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten