maandag 18 januari 2016

Bobby beer

Zeevruchtensalade en ossenstaartsoep
Zaterdag begon met lekker uitslapen na het whiskyfestival van de dag ervoor want die dag begon met een lunch afspraak in Almere. iets na een uur schoven we aan tafel bij Bobbie Beer, bestelden een muntthee en een cappuccino en namen de kaart door. Het oog van mijn gezelschap viel op de salade met diverse soorten vis maar er werd al meteen aangekondigd dat er wel wat over ging blijven. Daarom hield ik mijn keuze beperkt tot de seizoenssoep (ossenstaart) en dat was een goede keuze. De soep smaakte namelijk prima en ik hield genoeg ruimte over om mee te genieten van de erg forse salade met mosselen, garnalen, zalm en tonijn. Ik nam er een glas chardonnay bij, zij hield het bij haar muntthee. Net zoals altijd was het eten en drinken goed en de bediening heel erg vriendelijk en voldaan verlieten wij dan ook de zaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten