vrijdag 15 januari 2016

Het gemaal

Samen aan tafel
Mijn ouders hadden mijn vriendin nog niet ontmoet en voor de eerste kennismaking had ik een lunch bij het gemaal uitgekozen. We reden dus eerst naar huis om de spulletjes van gisteren uit te laden en de bloemen voor mijn ouders op te pikken. Daarna haalden we mijn ouders op en reden naar het gemaal waar wij een tafeltje aan het raam scoorden.

De vriendelijk bediening voorzag ons al snel van een drankje (wijn, jus d'orange, thee en niets) en de kaart terwijl mijn ouders en mijn vriendin kennis met elkaar maakten. De keuze viel op de club sandwich, de garnalen salade, brood met tonijnsalade en de hamburger (ik nam deze keer niet de kipsaté). Het eten was, zoals altijd, erg lekker en de kennismaking verliep prima zodat we met een goed gevoel het gemaal verlieten en huiswaarts keerden. Op naar de volgende bijeenkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten