dinsdag 1 december 2015

Pasfoto´s

Ze moeten aan aardig wat eisen voldoen
Mijn paspoort was verlopen en aangezien ik regelmatig naar het buitenland ga had ik dus weer een nieuwe nodig. Nu betekent dat dan ook het maken van nieuwe pasfoto´s en zo kwam ik bij Osdorp foto en video terecht. In de zaak viel het mij op dat er geen camera´s meer verkocht werden. Kennelijk had de online verkoop en de ketens als Mediamarkt dit onrendabel+ gemaakt.

Ik moest even wachten want voor mij was er nog een andere klant die pasfoto´s nodig had maar al gauw was ik aan de beurt en werden de foto´s gemaakt. Vijf jaar terug nof met bril, nu moest ik zonder bril op de foto. Die werd vlot genaakt, er werd gekeken of ze correct waren en toen werden ze uitgeprint. Toch wel een wereld van verschil met zo´n tien jaar geleden. Na het betalen van 10 euro stond ik weer buiten en kon ik een nieuw paspoort gaan aanvragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten