zondag 6 december 2015

Amsterdam light festival

Een van de sculpturen
Vorig jaar had ik met twee gasten uit Australië de water colors cruise gedaan van het Amsterdam Light festival. Fat had ik toen zeer leuk gevonden en dus besloot ik om dit jaar wederom een boottrip langs de diverse licht sculpturen te maken.

Net als de vorige keer ging ik met een van de boten van canal company vanaf de prins hendrikkade. Het was goede zaken doen want de eerste boot zat vol maar de volgende vertrok, ook al weer vol, binnen de tien minuten. Het was een leuke tocht maar het verrassende van vorig jaar was het toch niet, kennelijk vind ik dit soort dingen de eerste keer het leukste en een tweede keer minder leuk. Mocht je de tocht echter nog nooit gemaakt hebben dan kan ik je de tocht van vijf kwartier van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten