maandag 21 december 2015

Kerstpakket

Ik heb er ook weer een
Zoals verteld hadden wij afgelopen donderdag een eindejaarsfeest in plaats van onze kerstmarkt en dat betekende ook dat ik voor het eerst in jaren weer met een kerstpakket naar huis ging. Aangezien het laar was geworden op het feest ging het pakker die avond niet open maar een avond later ging ik er eens goed voor zitten en knipte het lint open dat de boel bij elkaar hield en ging ik een kijken wat de buit bedroeg.

Welnu dat waren de te verwachten eet en drank zaken met daarnaast een kaasplankje met bijbehorend mes. De doos waar alles inzat kon tevens dienstdoen als poef dus die staat nu netjes in de woonkamer te wachten op de eerste dappere die erop gaat zitten. Voor het merendeel zijn het geen spullen die ik zelf gekocht zou hebben maar ik vond het ontzettend leuk om weer eens een ouderwets kerstpakket te krijgen dus van mij mag het volgend jaar weer op deze manier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten