zondag 13 december 2015

Feestje

Yes it is
Zondag stond er een feestje op het programma en meestal ben ik daar wel voor te porren maar dit feestje had een klein nadeel. Het was namelijk in Schalsum en dat ligt in Friesland op zo'n 130 km van mijn huis. Tegen twaalf uur stapte ik dan ook in de auto om zo'n anderhalf uur later ter plekke te arriveren.

Schalsum bleek een dorp van zo'n 100 inwoners te zijn, ongeveer hetzelfde aantal dat in mijn appartementsgebouw leeft. Het feest was echter erg gezellig en ik amuseerde me dan ook prima. Er waren lekkere hapjes, er was drank alhoewel ik mij tot koffie en water beperkte i.v.m. de terugrit en er was goed gezelschap. Kortom ik had een erg leuke middag en dat woog volledig op tegen het aantal afgelegde kilometers. volgende keer weer zeg ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten