woensdag 9 december 2015

Bank

Deze spullen
Toen ik mijn bank kocht hoorde daar ook een royal leather care pakket bij om ervoor te zorgen dat mijn bank in tip top conditie blijft moet ik hem elk half jaar hiermee behandelen. Gezien mijn goede geheugen voor dit soort dingen heb ik dus een halfjaarlijkse afspraak in mijn agenda staan om mij daaraan te herinneren en zondag ging de zoemer dan ook af.

Ik dacht dat ik geen afspraken had, keek in mijn agenda en zag dat het tijd was voor mijn poetsklusje. Eerst met de spons en de cleaner de bank goed schoonmaken en drogen met een, ja inderdaad, droge doek was de eerste helft van de klus. Daarna even laten inwerken en vervolgens met een doek de beschermingsvloeistof op de bank aan te brengen en goed in te wrijven. geen al te moeilijk klusje en naast het feit dat mijn bank in goede conditie blijft is ie ook nog verzekerd tegen vlekken en scheurtjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten