donderdag 17 december 2015

Thaicoon

Ze waren in kerststemming
Woensdag had ik na het werk weer eens een dinner date en wel bij Thaicoon in Almere. Ik vertrok dan ook rond half zes van mijn werk om een kwartiertje later bij Thaicoon te arriveren dat bij binnenkomst al klaar bleek te zijn voor de kerst. Er stonde bling bling rendieren op de toonbank om de gasten welkom te heten en te herinneren aan het feit dat het bijna kerstmis was.

Ik was er als eerste maar al gauw kwam mijn dinner date opdagen en onder het genot van een drankje bestelden wij rundvlees met kousenband, Thaise basilicum, uien en rode pepers, rijst en gebakken groenten met knoflook, heel veel knoflook. Zoals altijd was alles weer heel erg lekker en na de uitstekende maaltijd sloten we af met cappuccino en espresso en verlieten zeer voldaan Thaicoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten