zaterdag 12 december 2015

Acceptance test driven development

Hier was ik 
Woensdag en donderdag was het tijd om aan kennisvergaring te doen en mijn keuze was gevallen op heen cursus acceptance test driven development van Improve. Quality Services. Een klein nadeel, de cursus werd in Eindhoven gegeven. Ik zat dus op beide dagen erg vroeg in de auto om op tijd aan te komen maar het vroege opstaan was de moeite waard. Er bleken slechts drie cursisten te zijn en dat betekende veel aandacht van de trainer en de mogelijkheid om je eigen praktijk er bij te pakken.

Aangezien er geen kantine was werd de lunch ter plekke verzorgd aan een lange tafel in de openbare ruimte maar niets te klagen. Lekkere soep, een ruime selectie aan beleg en diverse lekkere broodjes om dat beleg op te doen..Na twee dagen was ik dan ook een hoop kennis rijker en ik sta te popelen om daar het een en ander van op mijn werk te gaan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten