maandag 7 december 2015

Visite

Je kunt het ook al taggen
Het was alweer een tijdje geleden dat ik bij mijn zusje en zwager had gegeten dus op zaterdag kwam ik daar weer langs, Ik zou de staé met pindasaus verzorgen en zei de rest om er een lekkere maaltijd van te maken.

Mijn nichtje was nog aan het werk op de kerstmarkt van haar bedrijf en dus aten we slechts met zijn vijven.Het bleek een mini rijsttafel geworden te zijn met, uiteraard, saté, nasi, kroepoek, atjar, uitjes, augurkjes, omelet en pindasaus. Het was een prima maaltijd terwijl het buiten goot van de regen, we hadden (een klein beetje) medelijden met mijn nichtje die daar op de fiets doorheen moest. Gelukkig bracht haar baas haar met de bestelbus thuis en vonden we dus geen verzopen kat op de stoep maar bleken we wel een aangeschoten kat op de bank te hebben, De twee wijntjes op haar werk hadden na drie dagen hard en lang werken duidelijk impact gehad ondanks heftig ontkennen van mijn nichtje. Na de koffie nam ik weer afscheid en ik ga zeker weer wat baker langs want zo ver is Amstelveen nou ook weer niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten